www.iiiWe.com » هنر نزد ایرانیان مـُرد و بس!

 صفحه شخصی مرضیه پورمجیدی   
 
نام و نام خانوادگی: مرضیه پورمجیدی
استان: آذربایجان غربی - شهرستان: ارومیه
رشته: کارشناسی ارشد معماری
شغل:  نمایندگی فروش نرم افزار سازه 90 -سازه نگار آذربایجانغربی
شماره نظام مهندسی:  141001515
تاریخ عضویت:  1388/12/21
 روزنوشت ها    
 

 هنر نزد ایرانیان مـُرد و بس! بخش عمومی

27
برای دریافت فایلها باید از نرم افزار های ویژه دانلود استفاده نمایید. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)


دیدی برج میلاد رو؟(عکس چهارم)





چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 13:40  
 نظرات    
 
شادین امانی 17:57 چهارشنبه 29 تیر 1390
12
 شادین امانی
تقلید!!!!!!!!
یحیی بهمنی 19:02 چهارشنبه 29 تیر 1390
9
 یحیی  بهمنی
حتما اونی که این عکس‌ها رو پیدا کرده و کنار هم چیده یه عشق سینمای واقعی بوده!

ضمنا اون برج میلاده معرکه بود! احسنت به نکته سنجی اون کسی که اول اونو دیده!
یحیی بهمنی 19:05 چهارشنبه 29 تیر 1390
6
 یحیی  بهمنی
البته با عنوانی که برای این پست انتخاب شده، بشدت مخالفم. ولی چون نمیخواستم زحمت اون دوستی که این‌ها رو کنار هم چیده، نادیده بگیرم، مخالف نزدم. ولی بهتر بود عنوانش قشنگتر می‌بود.

این تقلیدها، نیمه خالی لیوان هنر ایرانیان که چه عرض کنم، یک صدم خالی لیوان هم محسوب نمیشه!

هنر ایرانیان زبانزد دنیاست. این بی انصافیه که بخواهیم به این راحتی اونو خطچه دار کنیم.

در هر صورت از خانم پورمجیدی متشکرم.
عسگر عبداللهی 21:26 چهارشنبه 29 تیر 1390
9
 عسگر عبداللهی
واقعا ناراحت کننده است!!!!!!!!

به این لیست میتونین " چپ دست : از ایران " و " پنجاه قرار اول " رو اضافه کنین
بهزاد حسین زاده 21:50 چهارشنبه 29 تیر 1390
4
 بهزاد  حسین زاده
حق کپی رایت محفوظ نیست می توانید دزدی کنید.........
حمیدرضا کاظمی 21:57 چهارشنبه 29 تیر 1390
10
 حمیدرضا کاظمی
و زایران و از ترک و از تازیان
نژادی پدید آید اندر میان
نه دهقان نه ترک و نه تازی بود
سخن ها به کردار بازی بود...
.
.
(شاهنامه)
مسعود لقمان 08:58 پنجشنبه 30 تیر 1390
7
 مسعود لقمان
خیلی مسخره بود
محسن حیدری 09:31 پنجشنبه 30 تیر 1390
5
 محسن حیدری
شاید اونا از ما تقلید کردن
شاید
علی شمس 10:33 پنجشنبه 30 تیر 1390
10
 علی شمس
خوب این کار دلیل داره
وقتی برای یک صفحه جلد چند هزار یا چند... دلار هزینه کنی همین میشه .
حالا تو ایران یه کارمند رو با حقوق ماهی 500 تومن اجیر میکنن که همین کار رو براشون بکنه...
به نطر من کیفیت کار ایرانی با دستمزدش برابری می کنه .
محسن مطلع 10:41 پنجشنبه 30 تیر 1390
10
 محسن مطلع
تقلید و کپی برداری، مانند فیلم دو خواهر که ما از آنها تقلید کرده ایم
محسن امینی 14:14 شنبه 1 مرداد 1390
3
 محسن امینی
با عرض سلام خدمت جناب بهمنی، خدشه درست است نه "خطچه"
رضا چراغی 10:54 سه شنبه 4 مرداد 1390
3
 رضا چراغی
عادی شده
فاطمه منتظری 12:38 سه شنبه 4 مرداد 1390
10
 فاطمه منتظری
من خیلی دوست دارم بدونم چرا می فرمایند"هنر ایرانیان زبانزد دنیاست" اگر هنری بوده نزد ایران باستان بوده یعنی قرون گذشته الان این ادعایی بیش نیست و کافیست به ابداعات و نوآوری ها و خلاقیت ها سایر ملل توجه کنیم. باید قبول کرد که الان فقط به یک ملت مقلد تبدیل شدیم و باید نظاره گر خشکیدن ریشه خلاقیت در بین خود و نسل های آتی باشیم. تربیت در ایران به انحراف کشیده شده و نسل های جدید به طوطیانی مقلد و سخنگو تبدیل شدند و اگر موردی غیر از این یافت شود استثناست.
عسگر عبداللهی 22:30 سه شنبه 4 مرداد 1390
5
 عسگر عبداللهی
خانم مهندس منتظری به شدت موافقم!
البته بحث در این مورد طولانیه ولی خوب به اعتقاد شخصی خودم بعد از ورود اسلام به ایران هنر نزد ایرانیان رو به افول گذاشت و این نه به خاطر ماهیت اسلام بلکه به خاطر فرهنگ مردمیه که اسلام از اونجا اومده البته یادآور بشم من نه غیر مسلمانم و نه نژاد پرست ، و این فقط اعتقاد شخصی منه که ما قبل ازاینکه به اسلام ایمان بیاوریم به تن پروری ایمان آوردیم. وگرنه ایران امروز زیاد هم چنگی به دل نمیزنه.
منظور من بحث سیاسی هم نیست ، یعنی بحثم روی یک دوره ی بخصوصی نیست . کلا" گفتم!
ممنون که واسه خوندن وقت گذاشتین!
فاطمه منتظری 10:18 چهارشنبه 5 مرداد 1390
7
 فاطمه منتظری
با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای مهندس عبدالهی و ضمن تشکر از توجه جنابعالی
البته بنده بلحاظ تاریخی مطالعات کافی نداشته و در جایگاهی نیستم که اظهار نظر در این باره داشته باشم اما آنچه امروز شاهد آن هستیم ارتباطی با ورود اسلام به ایران ندارد و بنده بدلایل مختلف این مطلب را عرض می نمایم. با عرض پوزش از جامعه مهندسین متفکر و اندیشه گرا، این اعتقاد بنده است که ما ایرانیان بطور عام خصوصیات و ویژگی های خاصی را دارا هستیم که کمتر ملتی از آن برخوردارند. از جمله اینکه همیشه بدنبال مقصر برای کارها و اشتباهات خود هستیم . در اکثر اوقات فقط حرف می زنیم و در میدان عمل کم می آوریم. همیشه با یکدیگر تعارف داریم که مصداقی از دروغ و تزویر می باشد.
ببخشید که این موضوع را صراحتا عرض می نمایم ولی بعنوان مثال مسئله چاپلوسی به دوران خیلی قبل از ورود اسلام بر می گردد.
در جواب فرمایش جنابعالی می خوام اینو عرض کنم که عده زیادی ایرانی دور از اسلام و اصولا ایران زندگی کردند اما شاهد شکوفایی خلاقیت آنها هم نبودیم و کاملا منظورم بحث خلاقیت و هنر است وگرنه در عرصه علم و اندیشه نخبگان زیادی در مراکز علمی کشورهای پیشرفته مشغول خدمت دیده ایم.
در نهایت عقیده بنده بر کنار گذاشتن تعصبات غیر منطقی است و اندیشه در این باره که چرا حتی در مورد هموطنان دور از وطن هم چنین خلاقیتی مشاهده نمی شود.
فقط کپی کپی کپی !!!!